Branże
Etykiety dla żywności są ważnym elementem w przemyśle spożywczym, umożliwiając konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych dotyczących tego, co jedzą. Ponieważ standardy bezpieczeństwa żywności są rygorystyczne, wymagania dotyczące etykiet również. Aby zapewnić konsumentom najwyższy poziom ochrony przed szkodliwymi substancjami, etykiety muszą być bezpieczne dla żywności.
BRANŻA SPOŻYWCZA
Wybór etykiet zależy od właściwości, których wymagają różne materiały opakowaniowe. Ciepło, wilgoć, mrożenie, chłodzenie – środowisko produktu bezpośrednio wpływa na wydajność etykiety. Od samego początku identyfikujemy potrzeby i projektujemy etykiety zgodnie z warunkami, na jakie będą wystawione w trakcie cyklu życia produktu. Traktując każde zapytanie indywidualnie, nasi eksperci ds. etykietowania żywności i napojów znajdą rozwiązanie, które spełni zarówno wizję marki, jak i standardy bezpieczeństwa.
Mrożona żywność to ważna kategoria zakupowa, która jednocześnie wymaga bezpiecznego znakowania o ponadprzeciętnych właściwościach przylegania etykiety, które zwykle są naklejane w trudnych warunkach atmosferycznych. Mierząc się z oblodzonymi lub wilgotnymi powierzchniami, dobieramy klej o odpowiednich właściwościach i stosujemy etykiety o niskiej migracji, które można naklejać w temperaturze do -25 stopni Celsjusza, i które przylegają w temperaturach do -60 stopni Celsjusza.
Opakowania z elastycznych materiałów są wygodne, wydajne, lekkie, a przy tym niedrogie w transporcie, doskonale zachowując świeżość i chroniąc zawarte w nich produkty. W trosce o środowisko, używamy standardowej etykiety z polipropylenu i polietylenu, która umożliwia opakowaniom wykonanych z polimeru zachować jednorodność w procesie recyklingu.
Etykiety logistyczne w branży spożywczej są kluczowe w łańcuchu dostaw oraz magazynowaniu. Nasze etykiety identyfikujące numer partii GS1 to szczególny rodzaj etykiety logistycznej, coraz częściej wymagany jako standardowy w ramach współpracy z dużymi sieciami handlowymi. Służą do oznaczania jednostek logistycznych według zasad systemu GS1. Ze względu na większą pojemność użytego kodu, mogą zawierać więcej informacji o produkcie niż tradycyjne etykiety z kodem EAN.
Produkty, takie jak mąka, kasza, ryż, superfoods, cukier czy przyprawy są często wielokrotnie używane przez konsumentów. Dlatego, bezpieczne zamykanie, otwieranie i ponowne zamykanie to podstawa! Nasze otwórz-zamknij zapobiegają wysypaniu oraz wysychaniu żywności, która zachowuje świeżość w ciągu całego procesu użytkowania.
Niebanalny kształtu opakowania i przyciągająca wzrok etykieta to klucz do różnicowania produktu na tle konkurencji w branży napojów. Jednak obecnie, branża stoi przed wyzwaniem wyboru rozwiązań opakowaniowych zgodnych ze zrównoważonym rozwojem. Projektując w duchu „etykiety saute”, stosujemy rozwiązania bardziej zrównoważonych etykiet, między innymi wash off dla opakowań PET, które umożliwiają odklejenie etykiety podczas procesu mycia czy bezproblemowe usunięcie etykiety z butelek szklanych podczas procesu zgniatania i topienia. Oferujemy etykiety odporne na niskie temperatury, wilgoć czy wodę. Produkujemy odporne na zarysowania etykiety do piwa i napojów bezalkoholowych oraz etykiety na butelki PET i nierówne butelki szklane.
Świeżość produktów spożywczych znacznie wpływa na wybór konsumentów. Dzięki naszym banderolom, nie tylko rozwiniesz swojej możliwości marketingowe, ale przede wszystkim zwiększysz widoczność produktu, jednocześnie ułatwiając kupującemu ocenę świeżości warzyw, owoców, mięsa, wędlin, ryb czy gotowych dań. Stanowią idealne uzupełnienie z różnymi rodzajami opakowań, w tym opakowaniami próżniowymi i tacami.
ŚWIADOMY WYBÓR
Magia naszych etykiet sprowadza się do trzech prostych składników: projektu, estetyki i kreatywności. Dzięki odpowiednio dobranym materiałom, możesz łatwo zwiększyć atrakcyjność wizualną swojego napoju lub butelki z napojem. Etykiety, które wykorzystują wysokiej jakości papier i farby oraz zawierają balans pomiędzy kolorem, fakturą, a uszlachetnieniem, wyróżnią Twoje produkty spośród butelek konkurencji.
Konsumenci wspierają marki, które wyznają ich wartości lub oferują produkty i usługi wysokiej jakości. Bez względu na to, czy produkujesz produkty organiczne, bez GMO czy bezglutenowe, pierwszą rzeczą, jaka rzuca się w oczy jest projekt Twojej etykiety, który może okazać się potężnym narzędziem do rozwoju biznesu.
Odpowiedni design nie tylko upiększa – używając rozsądnie zasobów, aby stworzyć etykiety ekonomiczne i estetyczne, może również uczynić Twoje produkty bardziej zrównoważonymi. Pozwala wyeliminować odpady w całym procesie produkcyjnym i sprawić, że opakowania będą łatwiejsze do recyklingu.